Reklamace kvality našich kytic (květin) a služeb, až na specifické výjimky - nemáme.
Nicméně, pokud se stane cokoliv, kontaktujte naše květinářství, nejlépe pomocí tohoto formuláře a najdeme společné řešení.
Nedovolíme si prodávat nekvalitní nebo staré květiny a ani je dávat do našich kytic. Stejně tak je ani nenabízíme v našem květinářství.
Máme neustále stabilní prodeje, které vždy zaručí každodenní pravidelné nákupy čerstvých květin, které vám rádi doručíme nebo si je u nás vyzvednete.
Reklamovat můžete pochopitelně i chybu při doručení, také prosím použijte tento formulář.
Máte objektivní důvod pro reklamaci? Kontaktujte nás - obratem vám doručíme novou kytici ! Na náš velký objem prodeje evidujeme pouze dvě výměny.
Uvádíme zde, že špatnou kytici od nás k zákazníkovi nepustíme. A tak to je.
Z posledních reklamací:
- Kolegyně zaměnila mix růžových pivoněk (tmavě růžové a světle růžové) za mix bílých a světle růžových.
- Editor v objednávkovém formuláři nám nepropisoval do systému emotikony, vložené z třetích stran. Toto pole pro vzkaz je primárně určené pro vložení pouze textů. Editor už měníme, ale nevkládejte nám prosím do vzkazů jakékoliv smajlíky - emotikony, použité z různých aplikací, třeba v telefonu. Každá aplikace i emotikon je jiný a nedokážeme ho do vzkazu správně reprodukovat.
- Na vytížený svátek MDŽ jsme u jednoho vzkazu zapomněli dopsat konec.
- I vlivem dopravní situace nebo změny adresy zákazníkem dorazíme po zvoleném tříhodinovém časovém rozmezí. Pokud je termín času pro doručení zásadní (ve 13:30 odjíždí na víkend pryč), vždy nám to prosím sdělte do poznámky v objednávce nebo jakkoliv jinak.
- Zelená kytice omylem uvázána dle jiného obrázku - požadované předlohy, vlivem technické chyby editoru v poznámce. Náprava by byla logisticky a časově složitější, do hodiny (v sobotu) jsme vrátili peníze zpět na účet zákazníka.
Snažíme se, ale chybu udělá někdy bohužel každý. Děkujeme.
Chci reklamovat květiny/doručení (věříme, že tento formulář nebude potřeba, problém řešíme obratem) :