Reklamace kvality našich kytic (květin) a služeb, až na specifické výjimky - nemáme.

 

Nicméně, pokud se stane cokoliv, kontaktujte naše květinářství, nejlépe pomocí tohoto formuláře a najdeme společné řešení.

Nedovolíme si prodávat nekvalitní nebo staré květiny a ani je dávat do našich kytic. Stejně tak je ani nenabízíme v našem květinářství.

Máme neustálé stabilní prodeje, které vždy zaručí každodenní pravidelné nákupy čerstvých květin, které vám rádi doručíme nebo si je u nás vyzvednete.

Reklamovat můžete pochopitelně i chybu při doručení, také prosím použijte tento formulář.

Máte objektivní důvod pro reklamaci? Kontaktujte nás - obratem vám doručíme novou kytici ! Na náš velký objem prodeje evidujeme pouze dvě výměny.

Uvádíme zde, že špatnou kytici od nás k zákazníkovi nepustíme. A tak to je.

Z posledních reklamací:

  • Kolegyně zaměnila mix růžových pivoněk (tmavě růžové a světle růžové) za mix bílých a světle růžových.
  • Editor v objednávkovém formuláři nám nepropisoval do systému emotikony, vložené z třetích stran. Toto pole pro vzkaz je primárně určené pro vložení pouze textů. Editor už měníme, ale nevkládejte nám prosím do vzkazů jakékoliv smajlíky - emotikony, použité z různých aplikací, třeba v telefonu. Každá aplikace i emotikon je jiný a nedokážeme ho do vzkazu správně reprodukovat.
  • Na vytížený svátek MDŽ jsme u jednoho vzkazu zapomněli dopsat konec.
  • I vlivem dopravní situace nebo změny adresy zákazníkem dorazíme po zvoleném tříhodinovém časovém rozmezí. Pokud je termín času pro doručení zásadní (ve 13:30 odjíždí na víkend pryč), vždy nám to prosím sdělte do poznámky v objednávce nebo jakkoliv jinak.
  • Zelená kytice omylem uvázána dle jiného obrázku - požadované předlohy, vlivem technické chyby editoru v poznámce. Náprava by byla logisticky a časově složitější, do hodiny (v sobotu) jsme vrátili peníze zpět na účet zákazníka.
  • Reklamace velikosti kytice. Dcera objednala a zaplatila menší velikost, než paní chtěla - měla představu.
  • Nedoručené přání spolu s kyticí. Příjemkyně měla vzkaz zapadlý v balení kytice.

Snažíme se, ale chybu udělá někdy bohužel každý. Zároveň budeme rádi, pokud nám po provedené objednávce poskytnete svou recenzi - feedback z nákupu květin u nás. Vaše zpětné reakce nám i umožňují chyby v budoucnu eliminovat.

Děkujeme.

 

Reklamace online květinářství Praha 10 Strašnice

Chci reklamovat květiny/doručení (věříme, že tento formulář nebude potřeba, problém řešíme obratem) :


instagram
Rozvoz a doručení květin po Praze a okolí
Kytice růží, pugét růží
Smuteční srdce
Květinářství Praha a rozvoz květin
Rozvoz květin do firem, institucí
Online květinářství Praha
Doručení kytice 100 růží Praha
Čerstvé míchané kytice z online květinářství každý den
Online květiny Praha
Smuteční a pohřební květiny
Květinářství Květiny Strašnice Praha 10
Pivoňky a jiné sezónní květiny
Růže v kytici
Květiny pro soukromé a firemní oslavy
Online květinářství Praha
svátek má Zlata

Prémiové kytice vám doručíme ihned nebo za vás předáme: Po-Pá:9:00-19:00, So:10:00-15:00 hodin tel.:+420 725 735 745, info@vezukytku.cz


 Kopírovat nebo jinak nakládat s obsahem online pražského květinářství VezuKytku.cz, včetně fotografií kyticí květin, na které jsou platná autorská práva, je zakázáno. Autorské právo bude ihned vymáháno.

Kamenné i online květinářství v Praze a službu rozvozu - donášky květin po Praze a okolí pro vás zajišťuje RedBubble spol. s r.o.

Květinářství Květiny Strašnice a online eshop VezuKytku.cz pro Prahu a okolí

Černokostelecká 29, 100 00 Praha 10 - Strašnice

Poctivé kytice  z čerstvých květin - každý den, spokojenost zaručena.

kvalita - spolehlivost - radost

Jsme plátci DPH, faktury za nákup květin vám po doručení zasíláme automaticky.

Květinářství Květiny Strašnice