Reklamace kvality našich kytic (květin) a služeb, až na specifické výjimky - nemáme.
Na kvalitu našich květin a služeb klademe maximální důraz. Reklamace jsou u nás výjimečné i díky tomu, že pracujeme výhradně s čerstvými květinami a každou kytici pečlivě připravujeme.
Pokud se přesto při doručení vyskytne jakýkoliv problém, kontaktujte nás prosím co nejdříve, ideálně do 24 hodin. Vždy se snažíme najít rychlé a férové řešení.
Máte objektivní důvod pro reklamaci? Kontaktujte nás – obratem vám doručíme novou kytici!
Podmínky reklamace:
Kytice určená k výměně musí být v původním stavu a nerozložená.
Reklamaci čerstvosti nebo velikosti prosím doložte fotografií (viz náš reklamační postup).
Reklamovat lze i chybu při doručení – využijte náš kontaktní formulář.
Co garantujeme:
Nepoužíváme staré nebo nekvalitní květiny – ani do kytic, ani do prodeje.
Díky stabilnímu prodeji nakupujeme čerstvé květiny denně.
Každou kytici dokumentujeme a měříme před odesláním.
Příklady z praxe:
Abychom byli transparentní, uvádíme několik reálných situací, které jsme řešili:
Záměna barev pivoněk (tmavě růžové vs. bílé) – okamžitě jsme nabídli řešení.
Editor v objednávkovém formuláři nepodporoval emotikony – nyní upravujeme systém. Prosíme, vkládejte do vzkazů pouze text.
Na MDŽ jsme u jednoho vzkazu nedopsali konec – lidská chyba, kterou jsme napravili.
Zpoždění kvůli dopravní situaci nebo změně adresy – pokud je čas doručení zásadní, napište nám to prosím do poznámky.
Kytice uvázaná podle jiné předlohy – technická chyba, peníze vráceny do hodiny.
Reklamace velikosti – objednávka odpovídala zaplacené variantě, ale očekávání bylo jiné.
Vzkaz zapadl v balení – příjemkyni jsme situaci vysvětlili.
A co recenze? Vážíme si každé zpětné vazby – i kritické. Ale někdy se setkáme i s hodnocením, které vzniklo nedorozuměním:
„Paní Romana objednala kytici v 5:03 ráno s doručením mezi 08:00–12:00, ale do poznámky napsala: doručit do 08:00, poté odjíždíme. Kytici jsme doručili v rámci zvoleného časového okna. Názor nechť si každý udělá sám.“
Reklamace a zpětná vazba
Mrzí nás, pokud něco nebylo podle vašich představ. I když se snažíme o maximální péči, může se výjimečně stát chyba. V takovém případě prosíme o následující postup:
Reklamace čerstvosti květin: Zašlete nám prosím fotografii kytice, ideálně co nejdříve po doručení. Pomůže nám to situaci rychle a spravedlivě vyřešit.
Reklamace velikosti kytice: Zašlete fotografii kytice s přiloženým metrem nebo pravítkem. Každou kytici před odesláním pečlivě měříme a dokumentujeme, abychom mohli porovnat stav při expedici.
Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá. Budeme moc rádi, pokud nám po nákupu zanecháte recenzi. Vaše zkušenosti nám pomáhají zlepšovat naše služby a předcházet případným nedostatkům v budoucnu.
Děkujeme, že jste s námi. Tým VezuKytku.cz
Chci reklamovat květiny/doručení (věříme, že tento formulář nebude potřeba, problém řešíme vždy obratem) :